Óraszám: 24 óra
Képzésbe való bekapcsolódás feltételei: nincsen
Maximum létszám: 40 fő
A képzés célja: A képzés fő célja, hogy a résztvevő képes legyen felismerni és fejleszteni saját személyiségét, tudatosítani a konfliktusok keletkezésének, létrejöttének mechanizmusait, tudja uralni a helyzetet és saját viselkedését, megtalálja az optimális kivezető utat a konfliktusokból, építő módon használja a konfliktusokból hasznosítható energiát, illetve hogy hatékonyan tudja kezelni a stresszt. Valamint, hogy akommunikáció fajtáinak, magatartásformáinak, az egymás közötti verbális és non-verbális kapcsolatok íratlan szabályainak elsajátítása mellett megtanulja, hogyan kell reagálnia a tárgyalópartner jelzéseire, illetve hogy hogyan kell aktívan és hatékonyan irányítani egy-egy tárgyalás menetét.
Szakmai tartalom:
Az emberi kommunikáció működésének sajátosságai, Önismeret és kooperáció, Kooperációs(együttműködési) készségfejlesztés, A saját érzelmek, indulatok tudatosítása és kezelése, Stresszkezelés, A konfliktusok keletkezése és fajtái, A konfliktusok természete, Jó vagy rossz a konfliktus?, A konfliktus, mint nyereségforrás, A konfliktusok feloldásának eszközei, Mire használható a konfliktus, Az eredményes tárgyalópartner, A tárgyalási helyzetek, a tárgyalás különböző típusai,
A tárgyalások előkészítése, felkészülés a tárgyalásra, A tárgyalások dinamikája, A kritikus tárgyalási helyzetek elkerülése és átfordítása