A képzés célja, hogy a képzésben résztvevők szervezeti egysége,s részben az egész vállalat/cég kommunikációs kultúrája növekedjék,jobban hasznosuljanak az információk,eredményesebb legyen az együttműködés az adott szervezeten belül.
A képzés során
A résztvevők megismerik a hatékony szervezeti kommunikáció sajátos,elkülönült elemeit. El tudják dönteni,hogy milyen kommunikációs eszközhöz nyúljanak,mielőtt a kommunikáció elkezdődne. Fejlődik kommunikációs érzékük és képesek lesznek az egyéni és a csoportszintű kommunikáció eredményességének növelésére
A program minden olyan munkatársnak hasznos,akinél a kommunikáció szerves részét képezi a munkatevékenységének és aki tudja azt,hogy a kommunikáció hatékonysága alapvető szerepet játszik vállalata,beosztottjai,kollégái eredményességében,a feladatok megoldásában és a célok elérésében.
A képzés során elsajátítható kompetenciák
A résztvevő képesek lesznek: tájékoztatni a dolgozókat a szervezetet befolyásoló főbb kérdésekről,információkról, feltárni a munkatársak ötleteit és véleményét, tájékoztatni az embereket,hogy mit várnak el tőlük, fejlődik kommunikációs érzékük és megismerik a hatékony szervezeti kommunikáció elemeit
Rövid kivonat a tematikából
- A szervezeten belüli kommunikáció a vezetés alapvető eszköze
- Kommunikációs formák
- Csatornák egy szervezetben
- A kommunikáció funkciói
- A menedzseri kommunikáció dimenziói és stílusok
- A kommunikáció modellje
- Zavarok a kommunikációban
- időbeli diszkontálás
- A visszacsatolás folyamata
- A kommunikációs hálózatok
- A szervezeti kommunikáció irányai
- Eszközök a kommunikációs zajok kiküszöbölésére
- Képzést záró vizsga