A képzés célja,hogy a résztvevők interperszonális és kommunikációs készségeik fejlesztésével képesek legyenek hatékony és eredményes tárgyalások lefolytatására.
A képzés során
A résztvevők az üzleti kommunikáció fajtáinak, a magatartásformának, az egymás közötti verbális és non-verbális kapcsolatok íratlan szabályainak elsajátítása mellett megtanulják, hogy kell reagálniuk a tárgyalópartner jelzéseire, hogyan kell aktívan és hatékonyan irányítani a tárgyalás menetét.
A program minden olyan munkatársnak hasznos, aki tárgyalástechnikai készségei fejlesztésével, kifejező-és meggyőzőereje növelésével hatékonyabban szeretné érdekeit érvényesíteni, a széles értelemben vett tárgyalási és alku és konfliktushelyzetekben.
A képzés során elsajátítható kompetenciák
A résztvevők megismerik a hatékony kommunikációs folyamatot, a tárgyalások dinamikáját, a felek szerepét, illetve azokat a feltételeket,amelyek szükségesek ahhoz,hogy igent mondjanak egy-egy javaslatra, valamint megismerik a sikeres tárgyalások módszertanát és eszköztárát, interperszonális és kommunikációs készségeik fejlődnek. Elsajátítják a hatékony meggyőzés folyamatát, a hatékony tárgyalási taktika alkalmazását. Képesek lesznek tervezni tárgyalásaikat és azokat bölcsen megvalósítani, tudatosan alkalmazni a tárgyalásvezetési technikákat,valamint sikeresen kezelni az ellenvetéseket
Rövid kivonat a tematikából
- Önismeret és kooperáció
- Kooperációs (együttműködési) készségfejlesztés
- Döntéshozatal
- Hiányelvek
- Az eredményes tárgyalópartner
- A tárgyalási helyzetek, a tárgyalás különböző típusai
- A tárgyalások előkészítése, felkészülés a tárgyalásra
- A tárgyalások dinamikája
- A csoportos és kritikus tárgyalási helyzetek
- A kritikus tárgyalási helyzetek elkerülése és átfordítása
- Képzést záró vizsga