Business Focus - Akkreditált Felnőttképzési Intézmény

Business Focus Kft.

1116 Budapest, Fehérvári út 235. A. lh. VIII/26
Tel/Fax: 06-1-274-4342
Email: bfocus@bfocus.hu

Felnőttképzési tevékenység
engedély száma E-000284/2014

Engedély szám: E-000284/2014/D045

Nyilvántartásba vétel időpontja: 2020.06.15

Modul megnevezése: Konfliktuskezelés és személyiségfejlesztés

Óraszám: 28 óra

Képzésbe való bekapcsolódás feltételei: nincs becsatlakozási feltétel

Maximum létszám: 40 fő

A képzés célja: A képzés a felnőtt résztvevő általános műveltségének növelését, kompetenciáinak fejlesztését célozza, valamint hozzájárul a személyiség fejlődéséhez, a társadalmi esélyegyenlőség és az állampolgári kompetencia kialakulásához. A képzés megnevezhető szakképesítéshez, szakmai végzettséghez vagy nyelvi képzettséghez nem köthető.

Szakmai tartalom: Az üzleti vállalkozás. A vállalkozás céljai, küldetése, stratégiája. Az üzleti elképzelés kialakítása. A vállalkozások csoportosítása. A vállalkozások jogi formái, a választás főbb szempontjai. Gazdasági társaságok alapítása. A vállalat, a vállalkozás helye a nemzetgazdaságban. Gazdálkodás és gazdaságosság (költség, kiadás, ráfordítás, bevétel, fedezeti összeg). A vállalkozások finanszírozása, a finanszírozás lehetőségei . A vállalkozások tipikus pénzügyi problémái. A likviditás. Adózási alapfogalmak, az adók csoportosítása. A számvitellel kapcsolatos alapfogalmak, könyvelési alapismeretek, az egyszeres és a kettős könyvvitel. Beszámolási kötelezettség, beszámolási rendszer. A vállalkozás vezetése és szervezete, a vállalkozás stratégiája. Kockázat és válságkezelés. Arculatteremtés  arculattervezés. Az üzleti terv. Az üzleti terv szükségessége, összeállítása, elkészítésének menete. Az üzleti terv felépítése. A piac fogalma, a marketing és a piac kapcsolata. Marketing stratégiák, marketing programok. Fogyasztótípusok és a szükségletalakítási folyamatok. A fogyasztói magatartást, a fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők. Vásárlási folyamat, vásárlási döntések. Vásárlói szerepek és magatartástípusok. A piac szegmentálása, szegmentálási módszerek. A célpiaci marketing fogalma, hatáslehetőségei. Termékpozicionálás, pozícionálási stratégiák. A termék fogalma, csoportosítása, marketing szempontú kialakítása. A márka fogalma, és szerepe a termékpolitikában.. Marketingkommunikáció. A piacbefolyásolás feladatai. A reklám. Public Relations (PR). Vásárlásösztönzés. Személyes meggyőzés. Vevőszerző módszerek. A stratégiai tervezés folyamatai. A sikeres értékesítési technikák lépcsői: a bizalom kiépítése, az igények felmérése, az igényeknek megfelelő termék szolgáltatás bemutatása, az értékesítés lezárása ellenvetések, kifogások kezelése, után követés.

További információk

Telefon:

06-1-274-4342;

06-1-235-0034

Email: bfocus@bfocus.hu

Induló képzések

Feltöltés alatt!

Megértésüket köszönjük!